معرفی ده اپلکشین پیام رسان برای اندروید

امروزه یکی از مشکلات بعضی از کاربران تماس با دوست یا آشنا که کیلومتر با آنها فاصله دارند. شما برای تماس با آشنایان خودتون مجبور هستید از موبایل یا خط های ثابت استفاده کنید. این کار علاوه بر هزینه زیاد میتواند هر از گاهی با اشغالی خط به خط روبه رو شود. پس چاره چیست؟ بله پیام رسان ها امروز میتوانند مشکلات اکثر کاربران که برای تماس با اقوام خود در کشور های مختلف یا حتی در شهر های مختلف به راحتی حل کند. فقط کافی است پیام رسان خودتون رو دانلود کنید و سپس بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید و سپس از آن استفاده کنید.

اما در این میان بعضی از پیام رسان ها هستند که میتوانند کیفیت بهتر و سرعت غیر قابل تصور داشته باشند. بعد از آپدیت منظم و بررسی زیاد به این نتیجه دست یافتیم که شما میتوانید با استفاده از پیام رسان بطور مستقیم با دوستان و اقوام خود بصورت چت صوتی و تصویری داشته باشید. این پیام رسان ها عبارتنداز:

  • تلگرام
  • اینستاگرام
  • واتساپ
  • مینی چت
  • سیگنال
  • روبیکا
  • و…

حال میتوانید با این برنامه های با محبوبیت بالا بدون اشغال با دوستان خود در ارتباط باشید. این پیام رسان های شبکه اجتماعی علاوه بر چت صوتی و تصویری امکانات دیگری نیز میتوانند بدهد.

پیام رسان تلگرام

یکی از محبوب ترین و بهترین پیام رسان های محبوب جهان است. این پیام رسان با بیش از ۱۰ سال سابقه در فضای موبایل توانسته با آپدیت های منظم یکی از بهترین پیام رسان های محبوب کشور شناخته شود. با گسترش اطلاعات این پیام رسان علاوه بر چت صوتی و تصویری میتوانند شما را گروه ها میزان اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید. این پیام رسان علاوه بر اینا میتوانید چت گروهی با یکدیگر داشته باشید. امروز کار های زیادی در این پیام رسان انجام میشود. از جمله میتوان گفت ایجاد در آمد های کلان , ساخت ربات های پولی, داشتن یک کانال پر بازدهی که کمک بزرگی در فروش محصولات خود میکند. این پیام رسان رو میتوانید هم الان از فروشگاه های معتبر گوگل پلی یا از سایت سافت دانلود بصورت رایگان برای اندروید و دسکتاپ دانلود کنید.

 

پیام رسان اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و بهترین شبکه های اجتماعی در بین کاربران است. این شبکه اجتماعی با امکانات بی نظیر همچون گذاشتن پست جدید, دنبال کردن کاربران, اشتراک گذاری فایل برای دنبال کننده ها, ایجاد لایو تصویری, ایجاد داستان زنده بیست و چهار ساعته و … میتوان گفت. امروز کشور ایران با بیش از ۹۵ میلیون جمعیت میتواند رقم بالا که ۶۵ میلیون نفر رو در شبکه های اجتماعی اینستاگرام پیدا کرد. پس این پیام رسان چقد میتواند قوی و مفید باشد. شما برای داشتن یک پیچ اینستاگرام باید ابتدا شماره موبایل خود را وارد کنید و سپس با این شماره وارد اینستاگرام شوید. دانلود نسخه جدید اینستاگرام میتوانید بصورت رایگان دریافت کنید

اینستاگرام بیش از ۵ سال است که آپدیت منظم و مرتب دارد و میتوان یکی از امن ترین و بهترین پیام رسان است. امروزه بخاطر بعضی از موارد اینستاگرام تا اطلاع ثوانوی در کشور ایران مسدود میباشد. اما بعد از تمام شدن مشکلات میتوان دوباره این پیام رسان شبکه اجتماعی رو در اوج دید.

نسخه جدید اینستاگرام

پیام رسان واتساپ

یکی از آرام ترین و بهترین پیام رسان های ایرانی است. امروز مدیران سایت ها , صاحب مغازه ها, بخش های دیگر بعنوان یک پیام رسان تجاری در نظر میگیرند. این پیام رسان موفق ترین پیام رسان های ده سال اخیر به حساب میاید. امنیت و سرعت مهمترین فاکتور های هست که این پیام رسان دارد و تا حدودی جذابیت های بیشتری به این پیام رسان اضافه میکند.

پیام رسان مینی چت

در بعضی مواقع شما برای اینکه بتوانید یک برنامه دوست یابی خوبی داشته باشید میتوانید از برنامه مینی چت استفاده کنید. یک پیام رسان کاملا طبیعی که برای آشنایی بیشتر دوستان در این پیام رسان میتوان استفاده کرد. دانلود مسنجر مینی چت جزو پیام رسان هایی است که بصورت چت صوتی و تصویری بصورت زنده است. شما میتوانید در این برنامه بصورت اتفاقی چت تصویری برقرار کنید. چت کردن و تصویری زدن با افراد غریبه میتواند جذاب باشد. این پیام رسان میتوانید بصورت رایگان دریافت کنید.

برنامه مینی چت

پیام رسان سیگنال و روبیکا

پیام رسان سیگنال هم یکی دیگر از پیام رسان هایی است که بصورت بیست چهار ساعته با بیش از ۵ میلیون کاربر آنلاین توانسته رتبه خوبی به خود اختصاص دهد. اما پیام رسان دیگری داریم بنام روبیکا که این روزها در حال منفجر شدن است. پیام رسان متفاوت که ساخت کشور ایران است. یک پیام رسان ملی که میتوانید با امنیت کامل و بدون هیچ نگرانی در این پیام رسان فعالیت کنید. هم اکنون میتوانید از سافت دانلود هم این پیام رسان هارو هم بصورت رایگان دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید