سایت‌های دیجیاتو و ابراسمارت بهترین دانلودرهای یوتیوب را معرفی می‌کنند

با اینکه دانلود ویدئوهای یوتیوب تنها برای خریداران اشتراک پریمیوم امکان پذیر است، ابزارهای تحت عنوان یوتیوب دانلودر این امکان را فراهم می‌کنند که بتوانید با کیفیت و فرمت دلخواه ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنید. چندی پیش برنامه‌های دانلودر بسیاری برای یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی غیرقابل دانلود توسط دیجیاتو و ابراسمارت معرفی شدند.

سیاست عدم امکان دانلود به یوتیوب و دیگر پلتفرم‌های همنوع این امکان را می‌دهد که درآمدزایی کنند و امکان دانلود را تنها به کاربرانی بدهند که بسته‌های اشتراکی آن‌ها را خریداری می‌کنند. البته بسیاری از پلتفرم‌های رقیب از این فرصت استفاده کرده  و امکان دانلود را بصورت رایگان در اختیار کاربران می‌گذارند تا مزیت‌های بیشتری برای خود ایجاد کرده باشند.

یوتیوب دانلودر معرفی شده در دو سایت بالا از بهترین یوتیوب دانلودرها می‌باشند، اما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت یوتیوب و شرکت گوگل، شرایط دریافت گواهینامه امنیتی گوگل را نداشته‌اند و به همین دلیل هم در گوگل پلی و دیگر اپ‌استورها قرار نگرفته‌اند. شما برای دانلود و نصب آن‌ها روی سیستم موبایل خود باید سپر امنیتی گوگل را غیرفعال نمائید.

در بسیاری از مواقع ویدئوهای دانلودی از این پلتفرم‌ها در بلاگری بدون چهره مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر از آن‌ها با مدت زمان‌های طولانی استفاده کنید، مطمئنا در دام قانون حق نشر یا کپی رایت می‌افتید، اما در صورتی که از این ویدئوها با مدت زمانی کوتاه در ویدئوها استفاده کنید، در پلتفرم‌ها با هشدار مواجه نمی‌شوید.

در بسیاری موارد به دلیل اخطار سپر امنیتی گوگل در برابر یوتیوب دانلودرها، کاربران فکر می‌کنند که نصب این برنامه‌ها می‌تواند خطرناک باشد و گمان می‌کنند که با نصب آن‌ها خطر هک شدن تهدیدشان کنند، اما این اخطار سپر امنیتی تنها به دلیل ماهیت این برنامه‌ها می‌باشد که با یوتیوب که متعلق به شرکت گوگل است موافق نیست.

درحالی‌که یوتیوب روز به روز درحال بروزرسانی می‌باشد، اما تاکنون نتوانسته است به هیچ وجه فکری به حال یوتیوب دانلودرها بکند. درحالی که یوتیوب وارد حوزه‌های استریم و حتی موزیک شده است، یوتیوب دانلودرها در این گونه فضاها دوباره می‌توانند توسط کاربران مورد استفاده قرار بگیرند.

حدس و گمان‌ها حاکی از این می‌باشد که از لحاظ فنی راهی برای برداشتن امکان دانلود ویدئوهای درحال پخش بر روی بستر وب وجود ندارد و اگر این راه وجود داشته باشد، درصورت سد شدن راه دانلود، کاربران نسخه پریمیوم هم دیگر قادر به دانلود ویدئوهای دلخواهشان نخواهند بود.

تمام این‌ها درحالی می‌باشند که درآمد یوتیوب به تبلیغات وابسته است و اگر شما بیشتر در سایت یوتیوب بمانید، یوتیوب بیشتر به شما تبلیغات نشان می‌دهد، اما اگر امکان دانلود ویدئوها را داشته باشید، یوتیوب کمتر درآمدزایی می‌کند.

یوتیوب به کاربران این امکان را می دهد که آپلود کنند، مشاهده کنند، رتبه بندی کنند، به اشتراک بگذارند، به موارد دلخواه اضافه کنند، گزارش دهند، درباره ویدیوها نظر بدهند، و در کانال سایر کاربران مشترک شوند. طیف گسترده ای از ویدئوهای رسانه ای تولید شده توسط کاربر و شرکت ها را ارائه می دهد. محتوای موجود شامل کلیپ‌های ویدئویی، کلیپ‌های نمایش تلویزیونی، موزیک ویدئو، فیلم‌های کوتاه و مستند، ضبط‌ های صوتی، تریلر فیلم، پخش زنده و سایر محتواها مانند وبلاگ‌نویسی ویدئویی، ویدئوهای اصلی کوتاه و ویدئوهای آموزشی است. بیشتر محتوای YouTube توسط افراد آپلود می شود، برخی سایتها از جمله ابر اسمارت امکان دانلود ویدیو ها را برای شما فراهم میکند شما میتوانید بهترین دانلودر یوتیوب را در سایت ابر اسمارت مشاهده نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید