انتخاب پارتیشن اداری مناسب

پارتیشن‌ها امروزه یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری و کاری هستند. جداسازی هر فضا و اختصاص فضایی مجزا برای هر بخش از محیط کار می‌تواند تاثیر به‌سزایی بر شکل ظاهری دکوراسیون داخلی داشته باشد. همچنین ایجاد فضایی مجزا برای هر یک از کارکنان، باعث بوجود آمدن حریم خصوصی و فضای مناسب برای کار کردن آن‌هاست. پارتیشن‌ها فضای کمتری را اشغال می‌کنند و محیط کار را شفاف‌تر می‌سازند وارتباط بهتری بین فضاهای مختلف برقرار می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از ، برای تقسیم‌بندی فضاها می‌توانید از پارتیشن اداری استفاده کنید. امروزه در و دیوار در طراحی داخلی بسیار کمتر از گذشته استفاده می‌شود و تقریبا می‌توان گفت در بسیاری از موارد از طراحی حذف می‌شوند. پارتیشن اداری مدرن جایگزین مناسبی برای این تقسیم‌بندی هستند. چرا که هم فضاها را از هم تفکیک می‌کنند و هم ارتباط مناسبی بین قسمت‌های مختلف برقرار می‌کند و به بهبود ارتباطات کاری کمک قابل توجهی می‌کند.

پارتیشن اداری آلومینیومی

پروفیل آلومینیوم پارتیشن اداری به عنوان بهترین متریال در ساخت و ساز فضاهای اداری همراه با شیشه‌های دوجداره و تک جداره می‌باشد.پارتیشن‌های آلومینیومی معمولا بسیار سبک هستند پروفیل آلومینیوم پارتیشن، فریم‌های نازک و ظریف هستند که علاوه بر تحمل وزن بالای شیشه‌هایی با ابعاد بزرگ، ایجاد دید یکپارچه و تمیز را ارائه می‌دهند.

انتخاب پارتیشن اداری مناسب

پارتیشن‌های چوبی گزینه‌ای مناسب برای محیط‌های اداری هستند و کمی فضا را سنتی‌تر جلوه می‌هند. پارتیشن چوبی با توجه به جنس و رنگش به محیط گرما می‌بخشد. برای متعادل کردن فضا می توان این پارتیشن‌ها را با شیشه ادغام نمود تا فضا را کمی تلطیف نماید و روشنایی لازم را تامین کند. پارتیشن‌های چوبی در دو نوع طراحی و ساخته می شوند. پارتیشن‌ها یا به صورت ترکیبی از ام‌دی‌اف خام و روکش طبیعی چوب و یا ام‌دی‌اف با روکش ملامینه هستند.

انتخاب پارتیشن اداری مناسب

این نوع از پارتیشن‌ها به صورت تمام شیشه و بدون قاب اجرا می‌شوند و اصطلاحا به آن‌ها فریم‌لس frame less می‌گویند. این پارتیشن‌های اداری مناسب فضاهایی هستند که به صورت open office فعالیت دارند و شفافیت در فضا در اولویت قرار دارد. برای اجرای این مدل پارتیشن‌بندی اداری بهتر است از شیشه‌های دوجداره و یا سکوریت استفاده کرد که مقاومت بالاتری دارند. برای ایجاد تنوع در این پارتیشن ها می‌توان از شیشه های هوشمند نیز استفاد نمود که قابلیت مات شدن در زمان دلخواه را دارند. همچنین برای زیباتر شدن فضا می‌توان بخشی از شیشه‌ها را به صورت مات کار کرد و روی آن لوگو و یا شعار سازمان را حک نمود.

انتخاب پارتیشن اداری مناسب

این نوع از پارتیشن در واقع به صورت ترکیبی از پارتیشن‌های ام دی‌اف، آلومینیوم و شیشه طراحی و ساخته می‌شوند. این نوع پارتیشن‌بندی نیز برای فضاهای اداری بسیار مناسب هستند و با توجه به سلیقه کارفرما و نوع طراحی دکوراسیون داخلی فضا اجرا می‌شوند.

انتخاب پارتیشن اداری مناسب

طراحی و اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی، فعالیت طولانی مدت در زمینه طراحی و اجرای انواع پارتیشن‌بندی با متریال‌ها و طرح‌های متنوع و مشاور و مجری مناسب در زمینه‌ی طراحی، ساخت و اجرای انواع پارتیشن‌های اداری، پروژه های بسیاری در زمینه پارتیشن‌بندی اداری که یکی از شاخص‌ترین آن‌ها طراحی و اجرای پارتیشن‌ اداری، سرعت بالای اجرا و دقت و کیفیت بالاست.

منبع : ایسنا