پرسپولیس برای قهرمانی الهلال را قربانی خواهد کرد

تیم پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در ورزشگاه الملز ریاض به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. دیداری که ساعت ۲۱ روز ۲۴ مهر برگزار می‌شود اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد و سرخ‌پوشان که دو مرتبه موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها در سه دوره اخیر شده‌اند در ان دوره از رقابت‌ها سودای قهرمانی در سر دارند.

اسماعیل حلالی در مورد تقابل پرسپولیس در خانه الهلال با تأکید بر این موضوع که برای نماینده ایران فرق نمی‌کرد با کدام تیم در میان هشت تیم برتر آسیا بازی کند، عنوان کرد: هدف تیمی که قهرمانی است برتری مقابل تمامی حریفان خواهد بود. پرسپولیس هم این بار برای فتح جام به مصاف رقبا می‌رود و اگر تیم دیگری غیر از الهلال هم حریفمان می‌شد در اصل قضیه فرقی نمی‌کرد و موظف به کسب پیروزی برابر آن تیم بودیم. با احترام به تیم خوب الهلال، این انتظار می‌رود شاهد نمایش بهتری از سوی پرسپولیس باشیم چون انسجام و سازماندهی بهتری داریم.

وی میانگین سنی تیم الهلال را بالا دانست و گفت: حریف عربستانی از بازیکنان با تجربه‌ای بهره می‌برد ولی با وجود هزینه‌های سرسام‌آوری که انجام داده حریف نماینده ایران نمی‌شود. بازیکنان پرسپولیس از دو صعود به فینال لیگ قهرمانان در سه دوره اخیر تجارب ارزنده‌ای به دست آورده‌اند و شکل کار را به خوبی می‌شناسند. آنها فداکارانه و با جسارت بازی می‌کنند و به بهترین شکل نسبت به توانایی‌های خود آشنایی دارند. بنابراین با آگاهی بازی خواهند کرد و به شکلی به میدان می‌روند که از نقاط ضعف حریف استفاده کنند و فرصت هم به رقیب ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید