۱۰ برنامه برتر دانلود ویدیو از اینستاگرام در سال ۲۰۲۲

در اینجا لیست و مقایسه برترین ابزارهای دانلود ویدیو اینستاگرام آورده شده است. آموزش دانلود ویدیوی اینستاگرام با استفاده از دانلودر رایگان :

اگر یک دهه پیش به ما می‌گفتید که پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو و تصویر بسیار رایج است، خنده‌مان می‌گرفت. به سرعت به سال ۲۰۲۲ برسید و تصور دنیایی بدون اینستاگرام در آن دشوار است. این پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو صنعت رسانه‌های اجتماعی را طوفانی کرده است.

دانلودکنندگان ویدیو اینستاگرام

نه تنها به پایگاه اصلی اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است تا با فالوورهای خود در ارتباط باشند، بلکه پایگاه کاربری گسترده‌ای نیز پیدا کرده است که به کسانی که از هالیوود هستند پاسخ می‌دهد. بدون شک یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین پلتفرم هایی است که تا به حال به صورت آنلاین تولید شده است. بنابراین بسیار بد است که نمی توانید تصاویر و ویدیوهایی را که در اینستاگرام می بینید دانلود کنید.

در حال حاضر، هیچ کلمه رسمی مبنی بر اینکه آیا اینستاگرام هرگز به کاربران خود اجازه می دهد ویدیوها را در پلتفرم خود برای مشاهده آفلاین دانلود کنند، وجود ندارد. آنها دلایل خود را برای این کار دارند. با این حال، ممکن است شما نیز دلایل قانونی برای خود داشته باشید.

خوشبختانه، دیگر لازم نیست سر خود را به دنبال نرم افزار مناسب برای دانلود ویدیو از اینستاگرام بچرخانید. در این مقاله تعدادی از بهترین و معتبر ترین نرم افزارهای دانلود ویدیو اینستاگرام را برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام به شما معرفی می کنیم.

ما به بررسی هر یک از ویژگی‌های آن‌ها، مبلغی که از شما می‌خواهند برای استفاده از خدماتشان بپردازید، می‌پردازیم و در نهایت به شما اجازه می‌دهیم تصمیم بگیرید که آیا به سراغ یک ابزار خاص بروید یا درست از قبل رد شوید.

نکته حرفه ای: همیشه به سراغ نرم افزارهایی بروید که دارای یک رابط کاربری تمیز و جامع هستند. به غیر از یک دانلود کننده ویدیوی ساده به دنبال ویژگی های بیشتری باشید. ویژگی هایی مانند ویرایش ویدیو، تبدیل می تواند افزوده های ارزشمندی به ابزار دانلود شما باشد. مطمئن شوید که این ابزار کیفیت ویدیوی دانلود شده را به خطر نمی اندازد. در نهایت، از بودجه خود برای چنین ابزارهایی تجاوز نکنید.
بررسی واقعیت: بیش از ۶۴ درصد از کاربران اینستاگرام بین ۱۸ تا ۳۵ سال سن دارند که بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام را تشکیل می دهند. علاوه بر این، ۲۵ درصد از تبلیغات اینستاگرامی که در اینستاگرام یافت می‌شوند ویدئو هستند، که بیشتر بر اهمیت ویدیوها در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تاکید می‌کند.

 

بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

 

 

سوالات متداول درباره دانلود ویدیوی استوری اینستاگرام

س ۱) آیا دانلودکنندگان ویدیوی اینستاگرام قانونی هستند؟

پاسخ: تا زمانی که از این ابزارها برای دانلود محتوای محافظت شده با حق چاپ استفاده نمی کنید، استفاده از آنها کاملاً قانونی است. ما توصیه می کنیم از این ابزار فقط به دلایل شخصی استفاده کنید تا در سمت امن تر قانون قرار بگیرید.

س ۲) آیا دانلودر ویدیوی اینستاگرام می تواند برای سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی کار کند؟

پاسخ: این البته به دانلود کننده ویدیو بستگی دارد، اگرچه اکثر ابزارها با انواع محتوای آنلاین و پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای خدمت به هدف خود سازگار هستند.

س ۳) یک ویدیوی اینستاگرام چقدر می تواند طولانی باشد؟

پاسخ: یک ویدیوی اینستاگرامی که آپلود می کنید می تواند ۶۰ ثانیه باشد. با این حال، می توانید ویدیوهای طولانی تری را در IGTV در اینستاگرام آپلود کنید.

 

استوگرام ۴K

بهترین برای دانلود خودکار پست های موجود و همچنین آینده.

 

۴K Stogram ابزاری برای دانلود استوری ها، فیلم ها، عکس ها و غیره اینستاگرام است که از پلتفرم های ویندوز، مک و اوبونتو پشتیبانی می کند. می‌توانید در حساب‌ها/هشتگ‌ها/موقعیت‌های اینستاگرام مورد علاقه‌تان مشترک شوید و این ابزار می‌تواند به‌طور خودکار پست‌های موجود و همچنین پست‌های آینده را دانلود کند.

امکانات:

  • ۴K Stogram به شما امکان می دهد عکس ها، فیلم ها و غیره اینستاگرام خصوصی را دانلود کنید.
  • دارای ویژگی هایی برای دانلود هایلایت های اینستاگرام در یک زیر پوشه جداگانه برای هر هایلایت است.
  • ویژگی هایی را برای پشتیبان گیری از حساب اینستاگرام ارائه می دهد.
  • این شامل بسیاری از قابلیت‌های دیگر مانند ذخیره پست‌های اینستاگرام بر اساس تاریخ، صادرات و وارد کردن اشتراک‌ها و غیره است.

Video Hunter

بهترین برای دانلود دسته ای ویدیو اینستاگرام با کیفیت اصلی.

VideoHunter به عنوان یک دانلودر ویدیوی همه جانبه با سازگاری بالا عمل می کند. در حال حاضر، از دانلود هر ویدیو/صوتی از بیش از ۱۰۰۰ سایت، از جمله اینستاگرام، یوتیوب، فیسبوک، توییتر، ساوندکلاد، نیکونیکو، بیلی‌بیلی و غیره پشتیبانی می‌کند.

این دانلودکننده آسان اکنون به یک شوق جدید در میان افراد اشتراک‌گذاری تبدیل شده است، زیرا به دنبال خروجی با کیفیت بالا است، که همیشه با پخش ویدیوی آفلاین فوق‌العاده جبران می‌کند. کیفیت ارائه شده می تواند به ۱۰۸۰p، ۴K و حتی تا ۸K برسد.

امکانات:

  • کپی و چسباندن فرآیند URL ها ساده است.
  • از ویندوز و مک پشتیبانی می کند و می تواند ویدیوها را از بیش از ۱۰۰۰ سایت دانلود کند.
  • کیفیت خروجی با کیفیت بالا را ارائه می دهد تا بتوانید از پخش آفلاین روان و عالی از جمله ۱۰۸۰p، ۴K و ۸K لذت ببرید.
  • سرعت ۶ برابر بیشتر برای دانلود ویدیو/صوت را ارائه می دهد.
  • ارتقاء نرم افزار مادام العمر رایگان را ارائه می دهد.

Leawo Video Downloader

بهترین برای دانلود ویدیوهای پخش زنده از اینستاگرام لایو.

Leawo Video Downloader می تواند ویدیوهای ۷۲۰P/1080P را با سرعت ۶ برابر بیشتر از بیش از ۱۰۰۰ وب سایت دانلود کند. این به شما امکان می‌دهد موزیک ویدیوها، برنامه‌های تلویزیونی، پخش زنده ویدیوها و غیره را دانلود کنید. دارای فناوری پیشرفته بارگذاری ویدیو و فناوری شتاب سخت‌افزاری برای ارائه سرعت ۶ برابری بالاتر است.

امکانات:

  • دارای یک دانلود کننده ویدیوی زنده برای دانلود ویدیوهای زنده از بسترهای پخش زنده مانند Instagram Live.
  • از طریق تنظیمات دانلود هوشمندتر، تجربه کاربری بهتری را فراهم می کند.
  • پخش کننده ویدیوی داخلی پخش فیلم های دانلود شده را آسان تر می کند.

Inflact

Inflact دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است که هدف آن دانلود هر نوع محتوایی از اینستاگرام است، خواه آن محتوا یک ویدیو از IGTV باشد، یک عکس یا یک داستان اینستاگرام. این می تواند هر محتوایی را که دوست دارید در عرض چند ثانیه دانلود کند.

هیچ محدودیتی در سازگاری آن نیز وجود ندارد. شما می توانید از این ابزار برای دانلود محتوا در هر دستگاهی که دوست دارید از هر نقطه از جهان استفاده کنید. فرآیند دانلود به خودی خود بسیار آسان است.

روی سه نقطه ای که در محتوایی که می خواهید ثبت کنید، کلیک کنید. سپس روی ‘copy URL’ کلیک کنید تا لینک آن را دریافت کنید. این پیوند را در کادر متن موجود در Inflact قرار دهید و دانلود را فشار دهید. به همین ترتیب، عکس یا فیلم مورد نظر خود را در دستگاه خود ذخیره خواهید کرد.

اگرچه استفاده از این ابزار رایگان است، اما می توانید مبلغ کمی را برای باز کردن سایر ویژگی های هیجان انگیز بپردازید. از جمله این موارد می توان به امکان بارگیری چندین ویدیو و تصویر به طور همزمان یا ذخیره ویدیو از پروفایل های نامحدود در اینستاگرام اشاره کرد.

امکانات:

  • فرآیند دانلود URL کپی پیست ساده
  • روی تمامی سیستم های ویندوز، اندروید و مک کار می کند
  • امکان دانلود انبوه محتوا را فراهم می کند
  • هشتگ تولید کنید

 

دانلودر اینستاگرام

بهترین برای دانلود نامحدود ویدیو اینستاگرام.

Instagram Downloader به عنوان یک رسانه بسیار مورد نیاز برای دانلود ساده و سریع ویدیوهای اینستاگرام عمل می کند. برای دانلود هر ویدیویی که دوست دارید از اینستاگرام یک فرآیند دو مرحله ای آسان را دنبال می کند.

شما به سادگی آدرس عکس یا ویدیویی را که می خواهید ذخیره کنید کپی کنید و آن را در کادر متن موجود در دانلودر اینستاگرام قرار دهید. ویدیوی شما با تمام شکوه اصلی خود ذخیره خواهد شد. این ابزار کاملا ایمن است و می تواند در چندین دستگاه، صرف نظر از برند یا سیستم عاملی که استفاده می کنید، استفاده شود.

می‌توانید ساعت‌ها ساعت‌ها در این پلتفرم سپری کنید، بدون اینکه نگران محدودیت دانلود باشید.

امکانات:

  • رایگان و آسان برای استفاده
  • دانلود سریع محتوا
  • تعداد نامحدود دانلود
  • سیستم دانلود کپی پیست ساده

 

DownloadGram

بهترین برای دانلود انحصاری حلقه اینستاگرام، IGTV، ویدیو و عکس.

لحظه‌ای که وارد DownloadGram می‌شوید، با جعبه متن پیوند آن از شما استقبال می‌کنند و از شما یک منبع ویدیویی برای دانلود می‌خواهند. با صفحه فرود تقریباً خالی خود مستقیماً به نقطه اصلی می رسد. اگر یک ویدیوی Reel، ویدیوی IGTV یا یک ویدیو یا عکس ساده اینستاگرام برای دانلود دارید، DownloadGram بدون دردسر از آن مراقبت خواهد کرد.

فرآیند دانلود به خودی خود بسیار ساده است، شما اساسا لینک URL مورد نظر برای دانلود را کپی و پیست می کنید و ویدیوی خود را در مقصدی که در دستگاه شما ذخیره شده است باز می کنید. هیچ گونه ثبت نامی درخواست نمی کند یا با تبلیغات به شما حمله می کند. شما می توانید از اینجا مطالب را به دلخواه دانلود کنید.

امکانات:

  • دانلود کننده جامع محتوای اینستاگرام
  • بدون آگهی و ثبت نام
  • دانلود نامحدود
  • سریع و رایگان برای استفاده

 

InstaDownload

بهترین برای دانلود فیلم اینستاگرام فوری.

InstaDownload بر روی سرورهای بسیار قدرتمند کار می کند تا امکان دانلود هر محتوای اینستاگرام، خواه ویدیوهای طولانی IGTV یا ویدیوهای حلقه سرگرم کننده را در عرض چند دقیقه فراهم کند. خود این رابط به شما این امکان را می دهد که به راحتی و با یک کلیک بین انواع محتوایی که می خواهید از اینستاگرام دانلود کنید، متناوب کنید.

فرآیند نیز بسیار ساده است. URL ویدیویی را که می‌خواهید دانلود کنید کپی کنید، آن را در کادر متنی InstaDownlaod قرار دهید و روی دانلود کلیک کنید. این ابزار در همه دستگاه ها، از اندروید گرفته تا مک، بدون هیچ مشکلی مانند کره عمل می کند.

امکانات:

  • آسان برای استفاده
  • سریع و رایگان
  • بر روی تمام رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه کار می کند
  • دانلود ویدیوی اینستاگرام نامحدود

 

InstagramVideo

بهترین برای دانلود کننده ویدیو اینستاگرام خصوصی.

 

دانلود InstagramVideo بلافاصله با ارائه توانایی نادر برای دانلود ویدیوهای خصوصی از اینستاگرام، خود را از سایر ابزارهای ماهیت خود جدا می کند. ابزارهایی وجود دارند که امکان دانلود ویدیوهای عمومی را فراهم می کنند، اما دانلود ویدیوهای خصوصی می تواند مشکل باشد. خوب، نه برای این سرویس.

توصیه می کنیم قبل از دانلود ویدیوهای خصوصی، از نمایه مجوز بگیرید. جدای از ویژگی منحصر به فرد فوق، این ابزار یک ابزار دانلود عمومی است که دانلود ساده و چابک محتوای اینستاگرام را از هر دستگاه و در هر نقطه از جهان ارائه می دهد.

هیچ محدودیتی در تعداد ویدیوهایی که می توانید دانلود کنید وجود ندارد و برای انجام کار خود نیازی به ثبت نام ندارید.

امکانات:

  • دانلود فیلم عمومی و خصوصی
  • آسان برای استفاده
  • بدون ثبت نام یا تبلیغات
  • دانلود نامحدود ویدیو

 

InstaDownloader.co

بهترین برای دانلود سریع و آسان ویدیو اینستاگرام.

InstaDownloader به کاربران اینستاگرام این امکان را می دهد که هر ویدیویی را که می خواهند به صورت ایمن و ایمن دانلود کنند. شما باید به سادگی سایت آنلاین را با URL ویدیو یا عکسی که می خواهید دانلود کنید تغذیه کنید، و InstaDownloader کار را در کمترین زمان انجام می دهد.

استفاده از این سرویس کاملا رایگان است و در تمام دستگاه های تلفن همراه و رایانه به خوبی کار می کند. رابط کاربری آن می تواند کمی آزاردهنده باشد. با این حال، این واقعیت که می توانید بدون ورود به حساب کاربری خود محتوا را از اینستاگرام دانلود کنید، معایب آن را بیش از پیش قابل بخشش می کند.

امکانات:

  • برای دانلود نیازی به ثبت نام در اینستاگرام نیست
  • بدون نیاز به تبلیغات یا ثبت نام
  • آسان برای استفاده
  • دانلود سریع محتوا

 

InstaOffline

بهترین برای دانلود سریع، ایمن و انعطاف پذیر ویدیو.

InstaOffline یک دانلودر چند منظوره رسانه اینستاگرام است که به کاربران کمک می کند IGTV، Reels و ویدیوهای خصوصی را بدون هیچ مشکلی از اینستاگرام دانلود کنند. با InstaOffline شما این آژانس را دارید که هر تعداد ویدیو را که دوست دارید بدون محدودیت دانلود کنید.

این ابزار همچنین به کاربران خود رویکرد انعطاف پذیرتری برای دانلود ارائه می دهد. می‌توانید به طور متناوب بین ویژگی‌های خاص مخصوص محتوایی که می‌خواهید از اینستاگرام دانلود کنید، استفاده کنید. دانلود به خودی خود ساده است و از روش دانلود موفق دو مرحله ای پیروی می کند.

امکانات:

  • سریع، ایمن و انعطاف پذیر
  • آسان برای استفاده
  • روی تمامی دستگاه های موبایل و کامپیوتر کار می کند
  • دانلود نامحدود

 

InstaDownloader.org

بهترین برای دانلود محتوای نمایه عمومی.

InstaDownloader تمام ویژگی هایی را که باعث محبوبیت سایر ابزارهای ماهیت آن شده است را در خود جای داده است. این رایگان، آسان برای استفاده است، و در همه دستگاه ها کار می کند. این امکان را به کاربران می دهد تا تعداد نامحدودی فیلم را دانلود کنند و این کار را با پیروی از فرمول کپی پیست ساده انجام می دهد.

از جنبه منفی، این یک ابزار بسیار ساده برای یک خطا است. شما نمی توانید چندین ویدیو را به طور همزمان دانلود کنید، که این فرآیند را زمان بر می کند. شما همچنین نمی توانید از یک نمایه خصوصی به ویدیوها دسترسی داشته باشید. این می تواند مانند یک انگشت شست دردناک بیرون بزند.

امکانات:

  • آسان برای استفاده
  • دانلود کننده سریع ویدیو
  • دانلود نامحدود
  • روی تمامی دستگاه های موبایل و کامپیوتر کار می کند

 

HashtagforLikes

بهترین برای دانلود رسانه اینستاگرام و بهینه سازی پروفایل اینستاگرام.

HashtagforLikes ابزاری متفاوت با بسیاری از ابزارهای دیگر است که در این لیست ذکر کرده ایم. اگرچه یک ابزار ساده دانلود عکس و ویدیو در اینستاگرام را ارائه می دهد، اما ابزار بیشتری وجود دارد که به چشم می آید. اگر مایل به پرداخت مبلغ ناچیزی در هفته هستید، می‌تواند پروفایل اینستاگرام شما را بهینه کند و به شما کمک کند تا لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و فالوورهای بیشتری برای مشکل خود جمع کنید.

این سرویس با تمرکز بر ویژگی بارگیری خود، یک رابط بصری و جذاب برای دانلود فیلم ها و عکس ها با دسترسی عمومی به آنها ارائه می دهد. شما به سادگی باید لینک URL ویدیویی را که می خواهید دانلود کنید کپی و جایگذاری کنید. روی دانلود کلیک کنید و ویدیو در دستگاه شما ذخیره خواهد شد.

امکانات:

  • دانلود نامحدود
  • بهینه سازی پروفایل اینستاگرام
  • دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام
  • امن و آسان برای استفاده

 

Socialdown

بهترین برای ذخیره تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام.

Socialdown به ارائه یک راه حل ساده برای مشکلات دانلود اینستاگرام شما افتخار می کند. از شما می خواهد که آن را با URL مورد نظر تغذیه کنید و در عرض چند دقیقه آن را دانلود می کند. هیچ محدودیتی برای تعداد ویدیوهایی که می‌توانید در یک روز دانلود کنید و در همه رایانه‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه عالی کار کنید، وجود ندارد.

با این حال، این ابزار دارای رابط کاربری بسیار آشفته ای است که یافتن جعبه متن آن را بسیار دشوار می کند. این ابزار همچنین نسبتاً کندتر است و هیچ ویژگی هیجان انگیزی ندارد. شما هنوز هم می توانید با این واقعیت که محتوا را با کیفیت اصلی دانلود می کند آرامش داشته باشید.

امکانات:

  • ساده و آسان برای استفاده
  • دانلود نامحدود
  • دانلود استوری، فیلم و عکس از اینستاگرام
  • بر روی تمام رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه کار می کند

 

نتیجه

هدف این مقاله یافتن پاسخ سوال متداول “چگونه از اینستاگرام ویدیو دانلود کنیم؟” امیدواریم ۱۰ سرویس آنلاین بالا هر گونه شک و تردیدی را که در مورد دانلود ویدیوها و عکس های اینستاگرام داشتید برطرف کرده باشد.

اینستاگرام در حال حاضر دارای بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال است که هر سال به سرعت در حال افزایش هستند. بنابراین، مطمئنا، دلایل زیادی برای دانلود رسانه هایی که به طور مداوم در این پلتفرم ارسال می شوند، وجود دارد. مطمئن باشید، ابزارهای ذکر شده در بالا می توانند به شما کمک کنند هر ویدیو یا عکسی را که دوست دارید از پلتفرم محبوب دانلود کنید.

در مورد توصیه ما، اگر به دنبال دانلودری هستید که وظایف اضافی بارگیری انبوه و تولید هشتگ را انجام دهد، حتماً به سراغ Inflact بروید. اگر به دنبال چیزی ساده برای دانلود ویدیوها هستید، ابزارهایی مانند DownloadGram یا InstaDownload به خوبی انجام خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید