بهترین بازیگر کمدی دهه ۵۰

 بهترین بازیگر کمدی دهه 50

برنامه "ترین‌ها" با اجرای هر هفته با هدف معرفی برترین‌های ایران در حوزه‌های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، هنری،گردشگری و… پخش می‌شود.

"ترین‌ها "در طول هفته در فضای مجازی موضوعات مختلفی از جمله ورزش، تفریحات، گردشگری، فضای مجازی و …را مطرح تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به ترین‌ها از نظر مخاطبان برسند. این برنامه در فضایی شاد و پرانرژی تقدیم مخاطبان می‌شود.

این برنامه روز جمعه هشتم بهمن با موضوع بهترین بازیگرهای مرد کمدی متولد دهه ۱۳۵۰ راهی آنتن شد.

محسن تنابنده بهترین بازیگرهای مرد کمدی متولد دهه ۱۳۵۰ شد

در لیست ترین‌ها اسامی این بازیگران کمدی به چشم می‌خورد «سعید آقاخانی، مهران احمدی، بهنام تشکر، محسن تنابنده، یوسف تیموری، امیر جعفری، پژمان جمشیدی، رامبد جوان، جواد رضویان، رضا شفیعی‌جم، علی صادقی، مجید صالحی، مهران غفوریان، هادی کاظمی، احمد مهرانفر و محمدرضا هدایتی».

طبق نتایج نظرسنجی مردمی در صفحه ترین‌ها در فضای مجازی و پیامک‌های ارسالی مخاطبان محسن تنابنده به عنوان بهترین بازیگر مرد کمدی متولد دهه ۱۳۵۰ معرفی شد و پژمان جمشیدی و مهران غفوریان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این رقابت قرار گرفتند.

 بهترین بازیگر کمدی دهه 50

«زرشک زرین» یکی از بخش‌های جالب این برنامه است، که با ارائه گزینه های متناسب با موضوع برنامه، مخاطبان را برای انتخاب ضعیف ترین‌ها به چالش می‌کشد. این بخش با اجرای شهره احمدوند تقدیم مخاطبان می‌شود.

روز جمعه هشتم بهمن رقابت برای دریافت «زرشک زرین» این برنامه بین کارگردانانی که آثار ضعیفی تولید کرده‌اند، بود.

گزینه یک، علی مسعودی برای ساخت سریال‌های ضعیف کمدی

گزینه دو، منوچهر هادی برای ساخت فیلم و سریال‌های ضعیف کمدی

گزینه سه، محمد امین کریم‌پور برای ساخته فیلم حکم تجدیدنظر

طبق نظرسنجی مردمی در صفحه «ترین‌ها» در زمان پخش برنامه گزینه دوم منوچهر هادی برای ساخت فیلم و سریال‌های ضعیف کمدی «زرشک زرین» برنامه را دریافت کرد.

برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه‌کنندگی نازنین حاج سیف‌الله و اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی‌تبار و صدابرداری رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.

«مأمور انتقال» در شبکه پنج

سه قسمت از سریال اپیزودیک «مامور انتقال» از امشب ۹ بهمن‌ماه ساعت ۲۳ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

سریال «مأمور انتقال» تولید سال ۲۰۱۲ و محصول مشترک کشورهای فرانسه، کانادا، آمریکا وآلمان است. این سریال به کارگردانی استفان ویلیامز، براد تونر و اندی میکیتا تهیه شده و بازیگرانی چون کریس وانس، فرانکوز برلیند، آندرآ اُسوارت، دلفین کانه آک و چارلی هانبر در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

«مأمور انتقال» روایت مأموریت‌های کاری شخصی به نام "فرانک" است که در هر اپیزود باید مأموریت مهمی را انجام دهد. مانند انتقال قلب پیوندی به یک بیمارستان یا هر امانتی دیگر که در طول این انتقال، اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد ولی …

سه قسمت از سریال تأمینی «مأمور انتقال» از شنبه تا دوشنبه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما تماشایی و تکرار آن ساعت ۱۱ صبح و ۱۹ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید