آموزش و روش کار با الایت موشن Alight Motion-صفر تا صد

دوست دارید با گوشی موبایل انیمیشن یا فایل گیف بسازید؟ بلدید با دستگاه اندرویدی، موشن گرافیک بسازید یا تصاویر را متحرک کنید؟ با افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی و به‌وجود آمدن اینفلوئنسرها و استریمرها در این پلتفرم‌ها، نیاز به برنامه‌های ویرایش فیلم و صدا، آن‌هم در گوشی‌های موبایلی، بیش از گذشته احساس می‌شود. برنامه الایت موشن (Alight Motion) اولین برنامه اندرویدی برای متحرک‌سازی تصاویر و ساخت انیمیشن است. این اپلیکیشن قدرتمند طراحی و ویرایش ویدیو، توسط استودیوی Alight Creative, Inc طراحی و عرضه شده است. در ادامه بیشتر درباره ویژگی‌ها و روش کار با الایت موشن این برنامه با هم صحبت می‌کنیم.

برنامه الایت موشن چیست؟

ویرایشگر قدرتمند الایت موشن را رایگان نصب کنید، فیلم‌های خودتان را ویرایش کنید و به صورت فریم به فریم از ویدیو‌ها با فرمت‌های مختلف مثل MP۴ و GIF خروجی بگیرید. با این نرم‌افزار شما می‌توانید رنگ یک جسم و محیط اطراف آن را لایه به لایه تنظیم کنید یا به آسانی روی تصاویر، ویدئو‌ها و فایل‌های صوتی خود، فیلتر‌ها و افکت‌های حرکتی زیادی بگذارید.

این برنامه ساخت انیمیشن را هم برای حرفه‌ای‌ها و هم برای افراد مبتدی، آسان کرده است. در این نرم‌افزار شما طیف گسترده‌ای از ابزار‌های ویرایش، از جمله تنظیمات رنگ، نسبت‌های برش، و انیمیشن‌های keyframe را در اختیار دارید.

نقاشی دیجیتال با Alight Motion

اگر به کشیدن نقاشی دیجیتال علاقه دارید، در این برنامه می‌توانید نقاشی‌های زیبا بکشید. همینطور می‌توانید نقاشی‌های خود را متحرک کنید و انیمیشن‌های دو بعدی خیره‌کننده بسازید.

ساخت موشن گرافیک با الایت موشن

برنامه Alight Motion انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که می‌خواهند انیمیشن حرفه‌ای، تصاویر متحرک (موشن گرافیک) و فایل گیف برای ارائه در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام بسازند. با این برنامه فیلم‌های خودتان را برش داده و در کنار هم قرار دهید، با استفاده از جلوه‌های ویژه بصری کلیپ‌های خلاقانه بسازید و در پیج خود منتشر کنید تا لایک بیشتری بگیرید.فقط کافیست نحوه ادیت با الایت موشن را یاد بگیرید.

ساخت ویدئو آنباکسینگ با الایت موشن

با این اپلیکیشن می‌توانید از مراحل آنباکس (جعبه گشایی) محصولات، عکس بگیرید، آن‌ها را متحرک کنید و با ابزارهای مختلف این اپ، نور و رنگ آن را اصلاح کنید.

الایت موشن قابلیت‌های فوق‌العاده نظیر استفاده از سایه‌ها، ایجاد حرکت دو بعدی برای تصاویر و محو شدن حرکت برای تولید محتوای حرفه‌ای و کاربرپسند دارد. در این برنامه انیمیشن‌های معرفی محصول بسازید، در فضای مجازی با دیگران به اشتراک بگذارید و برای بالا بردن بازدید ویدئو‌هایتان از آن استفاده کنید.

ویژگی‌های برنامه Alight Motion

  • ایجاد چندین لایه گرافیکی، تصویری و صوتی
  • پشتیبانی از گرافیک ‌برداری وکتور و بیت مپ
  • قابلیت انیمیشن کی فریم (Keyframe) در دسترس برای همه تنظیمات
  • استفاده از منحنی‌های زمان‌بندی برای ایجاد حرکت مایعات
  • حالت low quality برای جلوگیری از سنگین شدن پروژه‌ها
  • امکان اضافه کردن فونت، استیکر و موارد دیگر به فیلم
  • پشتیبانی از فونت سفارشی
  • امکان اشتراک‌گذاری پروژه با دیگران
  • قابلیت حذف پرده سبز
  • جداکردن صدا از فیلم
  • ساخت انیمیشن ویدیویی با فرمت MP4 یا GIF
  • گروه‌بندی و ماسک لایه‌ها
  • انتقال لایه‌ها از یک پروژه به پروژه دیگر
  • جلوه‌های تصویری و تصحیح رنگ تصاویر و فیلم‌ها
  • قابلیت تنظیم سرعت ویدیو‌ها برای ایجاد حرکت اسلوموشن
  • استفاده از فیلتر‌های رنگی روی تصاویر

نحوه کار با الایت موشن

اگر شما هم میخواهید با برنامه ی الایت موشن ادیت انجام دهید اما کار با آن برایتان سخت است این مقاله را از دست ندهید چرا که قرار است صفر تا صد کار با الایت موشن را یاد بگیریم.

الایت موشن چیست؟

الایت موشن یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای ادیت با موبایل است،این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که بتوانید به بسیاری از قابلیت های فتوشاپ دسترسی پیدا کرده و با موبایل ادیت های جذابی را برای عکس و ویدیو و متن های خود بزنید. کار با این برنامه به نسبت سایر برنامه های ادیت کمی سخت تر است اما اگر شما در ابتدا آموزش کامل الایت موشن را ببینید دیگر نیازی به آزمون و خطا نیست و سریعا میتوانید کار با بخش های مختلف این برنامه را یاد بگیرید‌.

الایت موشن مناسب چه کسانی است؟

اگر جزء افرادی هستید که کار با فتوشاپ را نمی‌دانید و میخواهید تمام ادیت های لازم برای عکس و ویدیوهای روزمره یا حتی ادیت های سنگین تر برای اشتراک گذاری در شبکه های مجازی را با موبایل انجام دهید این برنامه انتخاب بسیار درستی است چرا که با قابلیت های زیادی که دارد به شما این امکان را میدهد که همانند یک فتوشاپ حرفه ای عکس و ویدیو هایتان را ادیت کنید.

قابلیت های نرم افزار الایت موشن چیست؟

این اپلیکیشن قابلیت های مختلفی مثل ادیت عکس،ساخت انیمیشن،ادیت ویدیو،افزودن افکت،ساخت عکس متحرک و…را دارد. اما بهترین و کار آمد ترین قابلیت این برنامه بخش text یا همان متن است.
بخش متن برنامه ی الایت موشن بسیار بخش های متنوع و کارآمدی دارد که شما میتوانید انواع آیمووی،متن ها،آهنگ ها و… را به صورت متحرک بنویسید و در ویدیو ها و ادیت هایتان از آنها استفاده کنید.
همچنین این برنامه به شما امکان ساخت انواع element را میدهد و خود این اپلیکیشن نیز تعدادی element آماده دارد که شما میتوانید از آنها استفاده کنید.

بخش های مختلف برنامه:

صفر تا صد برنامه الایت موشن
چگونگی ورود به برنامه
بخش home
قسمت تنظیمات
ساخت اکانت
بخش آموزشی برنامه
بخش element
قسمت ساخت پروژه
تنظیمات پروژه
تغییر بک گراند پروژه
تغییر اسم پروژه
تغییر کیفیت پروژه
استفاده از element های برنامه
ابزار نقاشی
ابزار تغییر رنگ
ابزار shapes
بخش image and video
بخش Audio
انواع فونت
بخش vector drawing
ابزار text
ساخت متن متحرک
اضافه کردن فیلتر به عکس
اضافه کردن فیلتر به عکس
و…

اگر شما نیز میخواهید کار با تمام قابلیت های این برنامه را یاد بگیرید پیشنهاد ما به شما خرید دوره ی آموزشی صفر تا صد اپلیکیشن الایت موشن است که ما آموزش کامل آن را در اختیار شما قرار داده و تمام قابلیت های آن‌ را به طور کامل به شما آموزش میدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید