یک برنامه کارت جت خوب چیست؟

پس چرا به سادگی سلسله مراتب را در میان خلبانان لغو نکنیم؟ دلایل محکمی برای عدم وجود دارد بلیط هواپیما . اول از همه، ساختار سلسله مراتبی، بارها و بارها، اثربخشی خود را در موارد اضطراری نشان داده است. برای مثال، فرود هواپیمای US Airways 1549 در ژانویه ۲۰۰۹ در رودخانه هادسون، یا مدیریت ۵۵ خرابی ناشی از انفجار موتور در پرواز ۳۲ کانتاس در نوامبر ۲۰۱۰ را در نظر بگیرید. علاوه بر این، فقدان سلسله مراتب می تواند ثابت کند به همان اندازه که برای دو افسر اول در کنترل پرواز ریو-پاریس فاجعه بار بود .

بنابراین حذف سلسله مراتب آزمایشی راه حل مناسبی نیست. در عوض، تمرکز بر آموزش خلبانی موثرتر خواهد بود. اولین اولویت آموزش بهتر خلبانان در مورد مسائل مرتبط با سلسله مراتب است. ثانیاً برای درک بهتر و مقابله با این پدیده های پیچیده تحقیقات بیشتری لازم است. در میان مدت و بلند مدت، این باید به ما اجازه دهد بلیط هواپیما مشهد شیراز  تا راه حل های نوآورانه ای برای این مشکلات ارائه دهیم.
این امر به ویژه مرتبط است زیرا رونق ترافیک هوایی باعث شده است که مسافران با خطوط هوایی از کشورهایی که فرهنگ سلسله مراتب قوی است و بنابراین خطرات بالاتری دارند، پرواز کنند. علاوه بر این، جوامع در حال تکامل هستند و صنعت هوانوردی به روی گروه‌هایی که قبلاً حذف شده بودند مانند زنان و افراد از گروه‌های پایین‌تر باز می‌شود، که ممکن است در برخی موارد مشکلات مرتبط با سلسله مراتب را تشدید کند. مطالعه دقیق تأثیر عوامل اجتماعی بر نحوه عملکرد خدمه، امتیازی برای ایمنی هوانوردی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید