چگونه یک جعبه چوبی گوشه آنتیک بسازیم

علامت گذاری و برش طول شما

جیسون با ماشینکاری چوب به اندازه، انتهای مواد را با استفاده از یک تخته تیراندازی و هواپیما برای کنترل و دقت مربع کرد

در مرحله بعد، از یک قانون فولادی برای اندازه گیری و مشخص کردن طول قطعات خود استفاده کنید، سپس از یک مربع برای علامت گذاری یک خط برش در سراسر تخته استفاده کنید. با استفاده از یک اره، این را به طول برش دهید، اما به یاد داشته باشید که در سمت ضایعات خط برش دهید.

با استفاده از تخته تیراندازی، انتهای آن را به اندازه طول ماشینکاری شده مربع کنید تا انتهای آن تمیز و مربع باشد.

بخش‌های کوچک نوار دو طرفه واقعاً می‌تواند به نگه داشتن این دو قطعه در کنار هم کمک کند تا بتوان آن‌ها را همزمان به اندازه دقیق برش داد. اطمینان حاصل کنید که انتهای مربع همسطح، ردیف شده و به هم فشار داده شده است

این را با استفاده از اره دستی به طول برش دهید. لبه تیغه اره با انتهای طول کوتاه تر از پیش برش هدایت می شود. از تخته تیراندازی برای تمیز کردن بریدگی های اره استفاده کنید.

صندوق گوشه آنتیک گوشه آنتیک

این مراحل را تکرار کنید تا در نهایت چهار طرف صندوق گوشه آنتیک  را به طور دقیق به طول برش دهید و انتهای آن را مربع کنید.

خط برش را آماده کنید

چهار جزء را بچینید تا صندوق گوشه آنتیک  شکل بگیرد. نمای داخلی را علامت بزنید و مفاصل را شماره گذاری کنید تا نشان دهید چگونه اینها به هم می رسند. این همچنین به تشخیص اینکه کدام صورت نیاز به برش دارد کمک می کند.

برای کمک به تنظیم موقعیت مسیری اتصالات، از یک گیج برش برای نوشتن یک خط برش استفاده کنید. گیج برش را روی ضخامت مواد تنظیم کنید، سپس خط روی دانه را در گوشه همپوشانی هر تخته در وجه داخلی بنویسید.

مواد تمرین باید به همین ترتیب آماده شود، انتهای آن مربع در دو انتهای تخته ها باشد و با خط کاتبی مشخص شود.

برای ندازه گیری آماده شوید

برای برش اتصالات، از یک روتر دستی به همراه یک جیگ ساده برای نگه داشتن قطعه کار استفاده می شود. ایده جیگ این است که کار را در جای خود نگه دارد، و اجازه می دهد برش های تکراری با دقت در سراسر دانه در یک مکان مشخص انجام شود. اینها از پشت جیگ به جای خود می لغزند.

مواد صندوق گوشه آنتیک  و مواد ورق استفاده شده برای ساخت جیگ دارای ضخامت یکسانی هستند. مواد ورق به داخل یک تخته لایه پیچ می‌شوند و یک مکان U شکل ایجاد می‌کنند که دو قطعه کار می‌توانند داخل آن بلغزند. جیگ باید به طور دقیق ساخته شود تا قطعه کار را به طور مربع در جای خود نگه دارد.

برای اینکه قطعات اتصالات به طور دقیق بریده شوند، باید یک پایه پشتی در موقعیت خود ثابت شود، این می تواند چوب / تخته سه لا باشد. تا زمانی که این مسیر مستقیم و به اندازه کافی طولانی باشد تا مسیریاب را در طول مسیر هدایت کند.

این به روتر اجازه می دهد تا به موازات جلوی بردها حرکت کند. برای تنظیم این، کاتر روتر را در روتر قرار دهید، از لبه بیرونی کاتر تا لبه بیرونی پایه روتر اندازه گیری کنید.

با قرار دادن قطعات تمرینی در داخل جیگ، با خط نویس به سمت بالا و به سمت جلوی جیک، موقعیت بک استاپ اندازه گیری شده از پایه روتر تا لبه کاتر است که از خط اسکریپ اندازه گیری می شود.

آن را در جای خود محکم کنید، دوبار چک کنید، تنظیم کنید و سپس آن را با پیچ در جای خود ثابت کنید، یک برش کوچک آزمایشی (عمق ۱-۲ میلی متر) انجام دهید تا بررسی کنید برش برش در جلوی خط اسکریپت برش داده شده است.

طرف نصف شدن را ببرید

قبل از روشن کردن، روتر را تست کنید، روتر را روی جک روتر قرار دهید و از چپ به راست روی آن بلغزانید تا بررسی کنید که آزادانه حرکت می کند و هیچ پیچی در راه نیست.

عمق برش را تنظیم کنید. این باید روی نیمی از ضخامت مواد تنظیم شود.

با استفاده از قطعات تمرین، دو تخته را برش دهید، از چپ به راست کار کنید. این باعث می شود که شکاف اتصال نصف شده در سراسر تخته ها قطع شود.

برای برش قسمت دیگر اتصال، یک چوب فاصله ایجاد کنید تا روتر را به سمت جلوی جگ برد حرکت دهید. چوب اسپیسر باید به اندازه کاتر روتر باشد. داشتن ضخامت های کمی متفاوت برای تنظیم تناسب مفصل می تواند ارزش داشته باشد.

قطعات تمرینی را طوری تعویض کنید که انتهای برش نخورده در جلوی جیگ قرار گیرند، با فاصله‌گیر در مقابل پایه پشتی، از چپ به راست کار کنید، تخته‌ها را با همان عمق برش برش دهید.

اتصالات برش خورده را به هم نزدیک کنید تا یک گوشه با زاویه قائم ایجاد کنید، بررسی کنید که چگونه چیزها روی هم قرار گرفته اند و در صورت لزوم عمق برش را تنظیم کنید.

این تنظیم را برای مواد صندوق گوشه آنتیک انتخابی خود تکرار کنید. ابتدا تمام شکاف های اتصال نصف، دو تخته بلند و سپس دو تخته کوتاه را انجام دهید. به یاد داشته باشید که سطح داخلی مواد رو به بالا است.

مواد صندوق گوشه آنتیک را دوباره در جیگ قرار دهید، به طوری که انتهای تنه مفصل را بتوان برش داد، این بار مواد باید رو به پایین باشد، و میله اسپیسر باید در مقابل پایه پشتی قرار گیرد. از چپ به راست کار کنید، دو قطعه بلند و سپس دو قطعه کوتاه را انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که جیگ تمیز نگه داشته می شود زیرا تجمع گرد و غبار باعث می شود این کار دقت کمتری داشته باشد.

از آنجایی که شیار نیازی به بریدن از انتهای مفصل نصف شدن ندارد، می توان موقعیت شروع و توقف را تنظیم کرد. در حالی که روتر از برق جدا شده است، روتر را طوری قرار دهید که کاتر با شکاف نقطه نصف همخوانی داشته باشد. با استفاده از یک مداد اطراف پایه روتر را بکشید، روتر را بردارید و یک تکه مواد را روی لبه بیرونی خط مداد پیچ ​​کنید. از آنجایی که جنس صندوق گوشه آنتیک طول‌های متفاوتی دارد، می‌توان یک بلوک نگهدارنده را در جای خود ثابت کرد تا قطعه کار را در داخل جیگ نگه دارد. این نیاز به حرکت برای طول های مختلف دارد.

شیار را در چهار تخته برش دهید. کاتر به همان عمق قبلی تنظیم می شود و از چپ به راست کار می کند. با شکاف مفصل نصف شدن در سمت چپ، رو به بالا شروع کنید.

روتر را از برق بکشید، بلوک های توقف را بردارید، یکی از قطعات کار را طوری وارد کنید که شیار بریده شده از حصار پشتی دورتر باشد. در حالی که شیار رو به بالا است، یک بلوک را ثابت کنید تا حرکت کار در جک متوقف شود. روتر را طوری قرار دهید که کاتر با برش مفصل نصف کننده که اکنون در سمت راست قرار دارد، قرار گیرد. یک خط در اطراف پایه روتر بکشید و سپس روی یک بلوک ضایعات ثابت کنید تا یک نقطه توقف ایجاد کنید، از چپ به راست کار کنید، شیار را برش دهید.

قطعات را تمیز کنید

تخته رویه بلوط بسیار شکلی که من استفاده کردم باید تمیز می شد، کمی دانه پاره شده بود تا مرحله اول را از دست بدهم، تیغه را تیز کنید، کمی خمید اضافه کنید تا گوشه ها اثر را مشخص نکنند.

رویه را با برش‌های سبک صاف کنید، این یک نمای تمیز را مستقیماً از هواپیما فراهم می‌کند، هواپیمای شماره ۴ برای این کار بسیار مناسب است، وزن و کنترل خوبی دارد.

سطوح داخلی صندوق گوشه آنتیک را تمیز کنید، ماسه بزنید تا تمیز شود، سمباده دستی برای این کار بهتر است، زیرا سطح را صاف نگه می دارد و مانند یک سنباده برقی، لبه آن را گرد نمی کند.

صندوق گوشه آنتیک را با زاویه ای در یک معاون قرار دهید تا بتوانید یک گوشه را ببینید. برای شروع برش از اره استفاده کنید. راحت باش. آن گوشه را پایین بیاورید و سپس صندوق گوشه آنتیک را به اطراف حرکت دهید تا برش ها را در اطراف صندوق گوشه آنتیک انجام دهید.

به سمت آخرین گوشه، از یک قانون فولادی استفاده کنید و آن را داخل برش قرار دهید. این کار به باز نگه داشتن عرض برش اره کمک می کند و فشار معکوس را که تیغه اره را فشار می دهد متوقف می کند.

پس از تمیز کردن و سنباده زدن مفاصل، پوشش خود را اعمال کنید. جیسون از روغن تکمیلی استفاده کرد .

کتهای سبک را برای ساختن پوشش بمالید و در اطراف صندوق گوشه آنتیک کار کنید. روغن را با استفاده از لاستیک پولیش بمالید، مشابه آنچه برای استفاده از پولیش فرانسوی استفاده می شود. مرحله آخر یک لمس موم و یک بوفه است.