نحوه خرید لینک های با کیفیت چیست؟

لینک های با کیفیت لینک هایی هستند که از سایت های با کیفیت بالا می آیند.

این تعریف بسته به کیفیت سئوی که با آن صحبت می کنید تغییر خواهد کرد. در اینجا چیزی است که ما برای تعیین کیفیت یک وب سایت به آن نگاه می کنیم:

فریلنسرهای برتر برای هر تجارت
لینک سازی به تیم شما این انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا قابلیت‌های داخلی خود را گسترش دهد و با برقراری ارتباط با فریلنسرها برای هر مجموعه مهارتی که نیاز دارید، هر پروژه را اجرا کند.

این سایت جایگاه ویژه ای دارد، یا حداقل دارای یک بخش به روز شده در مورد موضوع است.
هیچ لینک خروجی به سایت های بزرگسال، غیرقانونی، روز پرداخت یا کلاهبرداری وجود ندارد.
نمی‌توانید ببینید که آنها محتوای حمایت شده را مجاز می‌دانند (به استثنای آگهی‌هایی که به وضوح علامت‌گذاری شده‌اند).
کیت های رسانه و بخش های تبلیغاتی قابل مشاهده برای عموم قیمتی برای لینک های متنی یا بک لینک ندارند.
یافتن آنها در فید اخبار گوگل نشانه خوبی از قابل اعتماد بودن یا کیفیت بالای آنها از نظر گوگل است.
خرید بک لینک ارزان به دست آمده توسط نویسندگان کارکنان خواهد بود و نه مشارکت کنندگان. مشارکت‌کنندگان را می‌توان راحت‌تر خریداری کرد و بسیاری از نشریات بزرگ یک لینک ها آنها را دنبال نمی‌کنند. در گوگل برای هافینگتون پست و نوفالو جستجو کنید، بحث های متعددی را از زمانی که سوئیچ را برگرداندند خواهید دید.
پیوندها از کپی بدنه می آیند. این باید به دست آید – بر خلاف نظرات وبلاگ، اشاره به انجمن، انتشارات مطبوعاتی، و سایر زمینه هایی که هر کسی می تواند به راحتی لینک بسازد یا بخرد.

چه چیزی یک پیوند خوب را ایجاد می کند؟

یک لینک خوب با یک لینک با کیفیت متفاوت است. این می تواند هر نوع پیوندی باشد که می تواند تأثیر مثبتی با ریسک کمی داشته باشد.

فاکتورهای پیوند خوب در مقابل پیوند بد نیز می‌توانند بر اساس نوع سئوی که انجام می‌دهید تغییر کنند .

یک لینک خوب برای ایندکس باید لینک‌هایی باشد که توسط دولت روسیه تایید شده باشد و همچنین به سایت‌هایی که محتوا، کالاهای قاچاق و چیزهایی که در ایندکس ممنوع هستند، لینک نمی‌دهند.

به عنوان مثال، هدایای الکلی می تواند به طور بالقوه برای ترافیک ایندکس بد باشد، اما پیوندهای خوبی برای سایر کشورها و موتورهای جستجو.

دایرکتوری های محلی که مدیریت می شوند، نگهداری می شوند و گزینه ارسال سایت شما را ندارند ممکن است برای سئوی محلی خوب باشند، اما به دلیل ارتباط محتوا و کیفیت بالقوه احتمالا ملی نیستند.

اگر آنها سابقه زیادی داشته باشند و به طور مداوم سایت های قدیمی، سایت های مرده و خطاهای ۴۰۰ را تمیز کنند، ممکن است به جای مضر بودن، مفید باشند.

شما می توانید وبلاگ نویسی داشته باشید که محتوای ویژه ای داشته باشد اما سن و اختیاری ندارد و ممکن است در عرض یک سال وبلاگ نویسی را ترک کند. اگرچه پیوند خوبی به نظر می رسد، اما برای من در زیر «شاید» یا «OK» قرار می گیرد. این ۱۰۰% قابل بحث است.

سپس یک وبلاگ تاسیس شده بدون دنبال کنندگان زیادی وجود دارد که به جایگاه خود می چسبد. آنها در گوگل خوب عمل نمی کنند، هرچند با ارگانیک، حتی اگر محتوای عالی دارند. این برای من نیز تحت “OK” قرار می گیرد.

یکی دیگر می‌تواند یک وبلاگ جدید باشد که محتوا مرتبط است، اما تعداد زیادی ترافیک سئو ندارد، اما خوانندگان زیادی دارد.

این یک لینک خوب برای من خواهد بود زیرا آنها مخاطبان باکیفیتی دارند و اگر به مسیر خاص خود ادامه دهند می توانند منبع خوبی برای ترافیک / فروش باشند و همچنین اعتباری را از لینک های خود برای سئو عبور دهند.

ترفند بک لینک های خوب این است که تعیین کنید و تماشا کنید که چگونه در حال حاضر شما را تحت تاثیر قرار می دهند و در آینده چه کاری ممکن است انجام دهند.

هر سایت منحصر به فرد است و هر پیوند باید به طور مستقل قبل از رد کردن آن به عنوان بد یا حفظ آن به عنوان خوب/کیفیت در نظر گرفته شود.

چگونه می توانید لینک های با کیفیت بسازید؟

شما تعداد زیادی پست در مجله موتورهای جستجو در مورد ایجاد پیوندهای با کیفیت پیدا خواهید کرد ، (از کادر جستجو استفاده کنید و آنها را پیدا خواهید کرد.)

چیزی که برای ما بهتر عمل می کند این است که همیشه در هنگام ایجاد نسخه ای که می خواهیم برای آنها پیوند دریافت کنیم، چند چیز را در نظر داشته باشیم.

آیا راه حلی برای یک مشکل رایج یا منحصر به فرد ارائه کردیم؟
چه چیزی در نحوه ارائه این محتوا منحصر به فرد، خاص یا متفاوت است؟
کدام راه ها را بهتر توضیح داده، تفصیل داده یا مثال هایی از چیزهای پیچیده، خنده دار یا مفید آورده ایم؟
چگونه مردم را قادر به اشتراک گذاری و لینک دادن به این محتوا کرده ایم؟
کجا آن را تبلیغ کرده‌ایم تا بتوانیم آن را در مقابل افرادی که می‌توانند بک لینک‌ها و مراجع با کیفیتی به ما بدهند (گاهی اوقات این یک تأثیرگذار است که دنبال‌کنندگان زیادی از وبلاگ‌نویسان و روزنامه‌نگاران دارد) نگه داریم؟
وقتی کسی لینک های طبیعی را ذکر می کند، همه چیز به کیفیت مربوط می شود. این بدان معناست که آنها را نمی توان به راحتی به دست آورد، آنها در یک محله سئو خوب هستند، و در سایت های محتوایی مرتبط با سرویس ها، فروشگاه ها، سایت یا جایگاه شما قرار دارند.

تمرکز بر کیفیت بر کمیت چیزی است که می تواند به محافظت از سایت شما در به روز رسانی گوگل کمک کند.

مهمتر از آن، تمرکز بر کیفیت می‌تواند به جذب دائم خوانندگان مرتبط از طریق ارجاع سایت‌ها کمک کند که ممکن است مشتریان، خوانندگان فعال و منبع جدیدی از پیوندها و ترافیک رسانه‌های اجتماعی شوند.

مبانی لینک سازی
روش برای اندازه گیری کیفیت لینک
لینک بیلدینگ
اپ بک لینک شرکت بازاریابی آنلاین است. با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه سئو، لینک بیلدینگ و رپورتاژ و ….
چگونه از وبلاگ نویسی مهمان برای ایجاد لینک طبیعی استفاده کنیم
مثال از نحوه به دست آوردن پیوندهای با کیفیت بالا از راه طبیعی
مقدمه ای بر پردازش زبان طبیعی با پایتون برای سئوکاران
چگونه کارشناسان سئو تغییرات تقاضای شگفت‌انگیز را با داده‌های جستجو پیش‌بینی و رفع می‌کنند

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت https://upbacklink.ir مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید