لیفت سینه چیست؟ و ایا نتایج ان ماندگار است یا خیر؟

از آنجایی که هم ناراحتی‌های جسمی و روحی را کاهش می‌دهد و هم ظاهر بیمار را بهبود می‌بخشد، لیفت سینه می‌تواند یکی از پر ارزش‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی باشد. بیماران به افزایش اعتماد به نفس و همچنین احساس آزادی مجدد برای پوشیدن لباس‌هایی که می‌خواهند بپوشند و شرکت در فعالیت‌های فیزیکی که قبلاً از آنها اجتناب می‌کردند، اشاره می‌کنند.
در حالی که بسیاری از بیماران پس از لیفت سینه توسط جراح لیفت سینه در تهران  بلافاصله از درد کمر و شانه تسکین می‌یابند، مهم است که بدانیم مدتی طول می‌کشد تا نتایج نهایی شما مشخص شود. تورم، درد و سوزن سوزن شدن پس از کوچک کردن سینه‌ها معمولی است. در حالی که تورم اولیه وجود دارد، ممکن است سینه های کوچکتر کمی بزرگتر از آنچه انتظار داشتید به نظر برسند. علاوه بر این، سینه‌ها اغلب با سرعت متفاوتی بهبود می‌یابند، بنابراین ممکن است در چند ماه اول بهبودی متوجه عدم تقارن شوید.
پس از حدود ۲ تا ۳ ماه، نتایج نهایی شما کم و بیش در جای خود خواهد بود و می توانید با خیال راحت سینه بند جدید خریداری کنید. با این حال، ممکن است در ۶ تا ۱۲ ماه اول متوجه تغییرات ظریف شوید.

آیا نتایج لیفت سینه ماندگار خواهد بود؟

پس از لیفت سینه، می‌توانید انتظار داشته باشید که برای تمام عمر از سینه‌های کوچک‌تر و سبک‌تر لذت ببرید، تا زمانی که وزن خود را ثابت نگه دارید و دیگر بچه دار نشوید. با این حال، هیچ چیز نمی تواند روند طبیعی پیری را متوقف کند. در نهایت احتمالاً سینه‌های شما دوباره شروع به افتادگی خواهند کرد، اگرچه نه به شدت قبل از لیفت سینه.
همچنین، بارداری های آینده احتمالاً شکل، اندازه و ظاهر سینه های شما را تغییر می دهد و احتمالاً برخی از تغییرات مثبت ایجاد شده در طول لیفت سینه را معکوس می کند. اگر قصد دارید فرزندان بیشتری داشته باشید، با جراح زیبایی خود صحبت کنید. او می تواند به شما کمک کند تا مزایا و معایب جراحی را در حال حاضر یا صبر کنید تا بچه دار شدنتان تمام شود.
اگر در مورد کوچک کردن سینه سوالی دارید یا قصد انجام عمل جراحی دارید، توصیه می کنیم با یک جراح زیبایی دارای گواهی هیئت مدیره مشورت کنید، که می تواند به شما کمک کند تا در مورد چگونگی کمک این روش به شما بیشتر بدانید. با استفاده از ابزار ما می توانید جراحان زیبایی را در منطقه خود پیدا کنید .
جراحی لیفت سینه، لیفت و تغییر شکل سینه برای زیبایی بیشتر و کوچکتر سینه
• برای برخی از بیماران، کوچک کردن سینه را می توان با استفاده از لیپوساکشن به تنهایی انجام داد
• بیماران معمولاً ۱-۲ هفته پس از جراحی به سر کار باز می گردند
• زخم ها یا در خطوط طبیعی سینه پنهان می شوند یا به راحتی توسط سوتین پنهان می شوند.

درباره رویه های مرتب

• جراحی لیفت سینه یکی از بالاترین میزان رضایت را در بین تمام عمل های جراحی زیبایی دارد.
• اکثر روش ها را می توان به صورت سرپایی انجام داد.
• جراحی کوچک کردن سینه منجر به زخم می شود که ممکن است توسط اکثر لباس ها پنهان شود. مهم است که در مورد جای زخم با جراح خود صحبت کنید تا بدانید چه انتظاری دارید.
• بیمه پزشکی ممکن است هزینه عمل لیفت سینه را پوشش دهد یا خیر. ارائه دهندگان بیمه مختلف ممکن است برای بیمارانی که قصد جراحی کوچک کردن سینه را دارند شرایط متفاوتی داشته باشند.

لیفت سینه چیست؟

لیفت سینه یک عمل جراحی پلاستیک برای کوچک کردن سینه ها است. جراح پلاستیک چربی سینه، بافت غدد و پوست را برای کاهش اندازه و تغییر شکل و موقعیت آن بر روی قفسه سینه برمی دارد.می‌گوید: «این روش علاوه بر رسیدگی به ظاهر بیمار، می‌تواند ناراحتی یا علائم دردناک مرتبط با سینه‌های بزرگ مانند کشیدگی عضلات، درد و شکستگی پوست را تسکین دهد.
آیا کوچک کردن سینه برای من مناسب است؟
اگر می خواهید ظاهر خود را تغییر دهید یا اگر سینه های بزرگی دارید که باعث ایجاد یا کمک به موارد زیر می شود، ممکن است ماموپلاستی کوچک را در نظر بگیرید:
• کشیدگی گردن
• سردرد
• درد شانه
• کمر درد
• عفونت های پوستی مزمن زیر چین سینه
چه بخواهید ناراحتی را از بین ببرید و چه بخواهید سینه های خود را برای ظاهری دلپذیرتر تغییر شکل دهید، کوچک کردن سینه می تواند کمک کند.
جراحی لیفت سینه چقدر طول می کشد؟
به طور کلی، جراحی حدود سه تا چهار ساعت طول می کشد. برداشتن حجم اضافی سینه (چربی و بافت غدد)، ایجاد یک کانتور زیبایی و بستن زخم برای به حداقل رساندن جای زخم می تواند در برخی از بیماران زمان بیشتری ببرد.
بیماران با سینه های بسیار بزرگ ممکن است به جراحی پیچیده تری نیاز داشته باشند. جراح ممکن است قبل از لیفت سینه هاله (ناحیه تیره تر اطراف نوک پستان) و نوک پستان را بردارد و بعد از لیفت سینه دوباره آنها را بچسباند.

انواع جراحی لیفت سینه

الگوهای برش برای لیفت سینه

دو الگوی برش متفاوت در الو پزشک وجود دارد که معمولاً در ماماپلاستی کاهشی استفاده می شود. توضیح می‌دهد: «برای بسیاری از روش‌های کوچک کردن و لیفت سینه، ما از یک الگوی کاهش عمودی استفاده می‌کنیم، که منجر به چیزی می‌شود که اغلب به آن «اسکار آب نبات چوبی» می‌گویند. برش ها یک دایره در اطراف هاله و یک خط عمودی و مستقیم در زیر ایجاد می کنند. بیمارانی که مقدار کمی یا متوسط بافتی برای برداشتن دارند ممکن است کاندیدهای خوبی برای این روش برش باشند.
برای سایر بیماران با سینه‌های بزرگ‌تر یا برای کسانی که ممکن است نیاز به برداشتن بافت بیشتری داشته باشند، ممکن است از برش استفاده کنیم. در هر سینه، اسکار وایز شبیه یک ‛T’ یا لنگر وارونه است، با یک خط عمودی که از اسکار آرئول به پایین امتداد می‌یابد و با یک خط افقی زیر هر سینه برخورد می‌کند.
پس از ایجاد برش، جراح بافت زیر پوست را برمی دارد و رگ های خونی و اعصاب بیمار را هدایت می کند، که به گفته مناهان، از فردی به فرد دیگر متفاوت است