با ارزان ترین تورهای ترکیه آشنا شوید

اصلی ترین و مهمترین دلیل محبوبیت تورهای ترکیه برای ایرانیان، این است که مسافران برای سفر به این کشور نیاز به اخذ ویزا ندارند و بدون هیچ دردسری میتوانند ویزا خود را در کمترین زمان بگیرند و راهی این مقصد جذاب شوند. دلیل دیگر آن وجود بازارهای و مراکز خرید مدرن و متنوع و نزدیکی از نظر مسافت و فرهنگ نزدیک مردمانشان با ماست. ترکیه دارای بیش از ۱۰ شهر توریستی و دیدنی دارد که اگر علاقه ‌مند هستید که در تعطیلات تابستانی به ترکیه سفر کنید و نمی ‌دانید کدام شهر را مبدا خود قرار دهید، با ما همراه باشید تا به شما بگوییم بهترین و ارزانترین تورهای ترکیه کدامند.

توجه داشته باشید که تورهای ترکیه ارزان در اصل، تورهای بی ‌کیفیتی نیستند و ارزان بودن آن‌ها صرفا به علت بهترین ساعات پروازی، به‌ صرفه ‌ترین محل ‌های اقامت و ارزان‌ ترین شهرها است. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که زمان خرید تور نیز در ارزان بودن تورهای ترکیه موثر هستند. از مزیت تورهای ترکیه این است که تمامی پارامترهای سفر را می ‌توانید خودتان انتخاب کنید و هیچ اجباری در ساعات پروازی، ایرلاین ‌ها، هتل محل اقامت و خدمات دریافتی وجود ندارد! در ادامه به معرفی ارزانترین و محبوب ترین شهرهای توریستی ترکیه برای گذراندن تعطیلات عید نوروز امسال خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

تور آنکارا

اگر تصمیم سفر به پایتخت کشور ترکیه یعنی شهر آنکارا گرفته اید، بهترین گزینه را انتخاب کردید، تور آنکارا یعنی شهری که با تلفیقی از مدرنیته و سنت شما را مجذوب خود می کند و همچنین این شهر دارای جاذبه های متنوع و دیدنی زیادی می باشد که همین موضوع باعث شده که در سال های اخیر آنکارا پیشرفت های زیادی را تجربه کند و مهمتر این شهر میزبان توریست و مسافران زیادی است. چرا که سفارت های مهمی در آنکارا هست که دلیل اصلی سفر بیشتر مسافران ایرانی می باشد. همچنین از آنجاییکه فرهنگ مردمان این کشور به ایرانیان شباهت های بسیاری دارد، همین موضوع توجه مسافرانی ایرانی را به این مقصد برانگیخته کرده است. قطعا می دانید که آنکارا پایتخت کشور ترکیه و همچنین پایتخت سیاسی این کشور هم به حساب می آید.

موضوعی که در تور مسافرتی آنکارا حائز اهمیت است، انتخاب موقعیت مکانی و هتل شماست که مهمترین بخش تور شما را شامل میشود؛ چرا که همان طور که در بالا اشاره کردیم، اکثر مسافران آنکارا را برای انگشت نگاری و پیکاپ پاسپورت و مراجعه به سفارت ها انتخاب می کنند و به همین علت انتخاب هتل در نزدیکی سفارت خانه مورد نظر کار شما را راحت تر و بدون دغدغه خواهد کرد و ما در پکیج های مسافرتی شما خدماتی همچون: پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، تورلیدر فارسی زبان در شهر آنکارا، بیمه مسافرتی، هتل متنوع در آنکارا با خدمات و سرویس BB و … را ارائه می کنیم تا سفری آرامش بخشی را تجربه کنید.

لازم به ذکر است که موضوع قیمت ارزان تور آنکارا را قطعا بیشتر مسافرانی که بارها به آن سفر کرده اند می دانند که در کل قیمت پکیج های مسافرتی در فصل های مختلف از سال کلی با هم تفاوت دارند. برای مثال در فصل بهار قیمت تورها با توجه به اینکه مردم سفرهای نوروزی خود را شروع می کنند و یا در تابستان که همه به دنبال گشت و گذار و استفاده از تفریحات ساحلی هستند، نسبتا بالاتر می رود. اما منظور از نسبتا یعنی اینکه نسبت به ایام عید و یا ایام سفرهای تابستانی است.

حالا سوال پرتکرار این روزها که مسافران از ما می پرسند این است که تور آنکارا از چه شهرهایی انجام می شود؟ در حال حاضر امکان پرواز از تهران، اصفهان (در فصول پر مسافر)، مشهد (در فصول پر مسافر) و شیراز (در فصول پر مسافر) ، اصفهان، بندرعباس و تبریز با پروازهای مستقیم به آنکارا وجود دارد.

تور وان

یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین مقاصد سفر برای مسافران ایرانیان شهر وان ترکیه است، وان به دلیل ارزان بودن قیمت و نزدیک بودن فاصله اش با ایران باعث شده است تا محبوبیت چشمگیری در بین گردشگران ایرانی داشته باشد و خوشبختانه شما در تعطیلات امسال سفری لذت بخش اما ارزان قیمت را با تور وان را تجربه خواهید کرد. تور وان معمولا به صورت زمینی یا ریلی برگزار میشود. برای شرکت در تور وان داشتن اطلاعاتی از این شهر زیبا حتما برایتان مفید خواهد بود؛ بنابراین همراه ما باشید.

یکی از تورهای بسیار محبوب و پرطرفدار بازه زمانی تعطیلات عید و تابستان در بین تورهای ترکیه تور وان آژانس مسافرتی نامی گشت می باشد که به دلیل داشتن مسافرهای بسیار زیادی که دارد ما تمام تلاش خود را در نامی گشت کرده ایم تا تور وان را با قیمت های بسیار مناسب بعنوان تورهای اقتصادی وان به شما مسافران ارائه کنیم تا با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین انتخاب ها را پیش رو داشته باشید.

شهر وان درست در شرق ترکیه در ساحل شرقی دریاچه وان و نیز در ضلع شرقی قلعه تاریخی وان و مرکز استان وان جای گرفته است. سفر با تور وان می تواند یک فرصت عالی و در عین حال ارزان برای یک مسافرت ایده آل ۳ الی ۴ روزه و یا حتی ۷ روزه برای شما علاقه مندان باشد. همچنین به علت قرارگیری این شهر در کنار دریاچه وان، آب و هوای آن بسیار معتدل و دلچسبی انتظار شما را میکشد. شما مسافران عزیز برای مسافرت به وان از تهران می بایستی از شهرهای قزوین، زنجان، تبریز عبور کنید و سپس با توجه به انتخاب یکی از سه مرز خروجی زمینی بازرگان، رازی و سرو به سمت شهرهای ماکو ، خوی و ارومیه ادامه مسیر بدهید.

در ضمن فاصله شهر ارومیه تا وان حدود ۲۹۰ کیلومتر و ۴ ساعت می باشد و مسیر دیگر مسافرت به شهر وان ترکیه، استفاده از قطار تهران – وان در تور وان است که هر هفته یک بار بین این دو شهر رفت و آمد دارد و توجه داشته باشید که قطار از طریق مرز رازی – کاپیکوی وارد کشور ترکیه می شود. اما لازم به ذکر است که سفر با قطار علی رغم امکان استراحت در طول راه، به علت طولانی بودن مسیر بازرسی های زیادی که توسط گمرک ترکیه انجام می گیرد، خیلی زمان بر است، از طرفی چون معمولا در تور وان قطار حوالی ظهر به ایستگاه قطار وان وارد می شود، شما عملا یک روز از سفرتان را از دست خواهید داد. بنابراین تصمیم گیری با شماست که ترجیح می دهید چگونه سفر امسالتان را به مقصد وان شروع کنید.

تور ترابزون

ترابزون، شهری به قدمتی جاده ابریشم و بندرگاهی به یادگار مانده از روم باستان که همواره یکی از مراکز مهم تجاری در حاشیه دریای سیاه بوده است و زیبایی های بیشماری را در خود جای داده است. همین قدمت و موقعیت عالی، باعث شده تا ترابزون به یکی از مهمترین و با شکوه‌ ترین شهرهای تاریخ عثمانی در ترکیه بدل شود و تور ترابزون را به یکی از تورهای محبوب و تازه کشف شده و مهمتر ارزان قیمتی در میان تورهای ترکیه تبدیل نماید، این مقصد با وجود جذابیت های بکر و خاطره انگیز بودنش این روزها جزو یکی از تورهای ارزان ترکیه هم مورد توجه قرار گرفته است و طرفدارارن زیادی از اکثر تقاط دنیا به این منطقه سفر می کنند.

خوب طبیعتا شهر ترابزون همانند شهرهایی همچون آنتالیا، استانبول و دیگر شهرهای شلوغ این کشور، جاذبه‌ های تاریخی، طبیعی و تفریحی بسیار متنوعی ندارد و مانند دیگر تورهای ترکیه شناخته شده نیست! اما با این حال، موقعیت جغرافیای ترابزون که در شمال شرق ترکیه و بعد از شهر وان، جزو نزدیکترین شهر توریستی ترکیه به ایران است، باعث شده تا طی سال ‌های اخیر محبوبیت تور ترابزون، در بین ایرانیان خیلی بیشتر شود. دلیل آن هم این است که این نزدیکی و خلوتی ترابزون، دلیل اصلی ارزان بودن تور ترابزون می باشد. از طرف دیگر هم شهر ترابزون یکی از بنادر تجاری مهم در دریای سیاه است و همین موضوع، ترابزون را به بازاری خوب برای خرید به صرفه و ارزان تبدیل کرده است.

موضوع مهم بعدی که باید بدانید این است که در خصوص تور هوایی ترابزون گرچه تاکنون پرواز مستقیمی از تهران به مقصد ترابزون انجام نشده است. اما شرکت هواپیمایی سان ‌اکسپرس اقدام به راه ‌اندازی پرواز مستقیم از تهران به مقصد ترابزون در سال جدید کرده است. از سوی دیگر، شهر ترابزون در مسیر خطوط راه آهن ترکیه واقع نشده است و در حال حاضر، تنها راه‌ های دسترسی به این شهر هوایی و زمینی می باشد.

در ادامه توجه داشته باشید که ترابزون شهری است، بیرون آمده از پس تاریخی کهن و واقع شده در دل طبیعتی بکر و رویایی که شما را مبهوت و شیفته خود می کند؛ به همین دلیل جاذبه‌ های طبیعی و تاریخی بسیار متنوعی را خواهید دید که قطعا برای هر گردشگر و توریستی و با هر سلیقه ‌ای جذاب می باشد. علاوه بر این، توسعه گردشگری در این شهر باعث شده است تا تفرجگاه‌‌ های بسیار متنوع و مناسب با امکانات عالی در ترابزون ساخته شود تا توریست های خارجی که به دنبال تفریح و سرگرمی هستند را هم راضی نگه دارد.

از معروف ‌ترین جاذبه های تاریخی ترابزون میتوان به: دیوار ترابزون که قدمت آن به دوره حضور رومیان در ترابزون میرسد، صومعه کیمالکی یا نجات دهنده ترابزون که در قرن هفتم میلادی ساخته شده، عمارت آتاتورک ترابزون، مسجد ایاصوفیه ترابزون، موزه تاریخ ترابزون و مسجد گلبهار خاتون ترابزون و… اشاره کرد. همچنین از جمله جاذبه ‌های طبیعی و توریستی ترابزون هم می ‌توان به: اوزون گول ترابزون، دریاچه سراگولی ترابزون، پارک زنگنوس ترابزون و میدان پارک ترابزون و غیره اشاره کرد. برای لذت از تفریحات هیجان انگیز و آبی در ترابزون نیز می ‌توانید سری به پارک آبی ترابزون هم بزنید.

 

نتیجه گیری

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ترکیه برای گذراندن تعطیلات از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوعی در این مسیر است، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای لوکس و ارزان قیمت ترکیه در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید